ACTIVITAT FETA EL DIA 10 DE JULIOL

PUJADA A SANT PATLLARÍ (100 CIMS)
Pujada “curta” al 100 Cims de Sant Patllarí, des de la carretera de Pujarnol

Itinerari “d’anada i tornada" amb una petita variació, d’aproximadament 7 km, que hem fet en una mica menys d’una hora i mitja de marxa efectiva.
Deixem el cotxe en un petit espai fora de la calçada que trobem una mica abans del kilòmetre 6 de la carretera GIV-5247 a Pujarnol, a prop de Banyoles.
Iniciem l’excursió pujant un centenar de metres per la pròpia carretera fins a trobar una pista a l’esquerra, es la segona que trobem, on ja veiem un petit indicar de Sant Patllarí. Seguim la pista, sempre en còmoda pujada, fins arribar, ja força a munt, a una cruïlla de camins on agafem a l’esquerra i als pocs metres a la dreta, per arribar de seguida a Sant Patllarí (647 m), cim inclòs en el llistat de “100 Cims “ de la FEEC.
En el cim es troba l’Ermita Sant Patllarí, segle XIV, on també hi ha un petit refugi. La baixada la fem agafant un sender que creuant per la zona boscosa, passa pel Mirador de Sant Patllarí, i ens porta a la pista forestal que hem seguit de pujada, i per aquesta a la carretera i de nou al cotxe.