ACTIVITAT FETA EL DIA 12 DE JUNY

UNA VOLTA PEL PARC NATURAL DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I DE L’OBAC
Matadepera-La Mola-Coll d’Estenalles-Matadepera

Comencem la caminada al pàrquing "Mola", passat Matadepera (km 7 de la carretera BV-1221), on hem deixat el cotxe.
Primer anem a buscar la Riera de les Arenes, que com casi sempre baixa seca, per de seguida trencar a la dreta per començar la pujada cap a la Mola. Inicialment seguim el sender local “SL-C 50” que ens portarà fins el cim, passant per Can Robert, tot i que una mica més endavant el deixem, per voltar per darrera dels edificis de Can Poble, i després el tornem a agafar per ja seguir el Camí dels Monjos fins a dalt de tot.
La baixada la fem pel Nord-oest, cap al Coll d’Estenalles, passant pels peus del Montcau. Un cop al Coll seguim les marques del GR 5, que hem trobat una mica abans, al Coll d’Eres. Seguim aquesta senda fins el Coll de Tres Creus, on comencen, passant per petits corriols, la baixada fins la carretera. Aquesta baixada es bastant "perdedora" i requereix un bon coneixement de la zona o portar GPS amb el track o un mapa molt detallat.
Un cop a la carretera, tornem a baixar a la Riera que seguirem direcció Sud-est fins al pàrquing on hem deixat el cotxe.