ACTIVITAT PROGRAMADA PEL DIA 24 DE GENER (Canvi de data)

DE VILANOVA I LA GELTRÚ A L’ARBOÇ
Caminada pel vessant Sud del Parc Natural del Garraf

Itinerari “lineal" de aproximadament 5:30/6 hores de marxa efectiva.
Iniciarem l’excursió a l’estació de tren de Vilanova, per anar a buscar, seguint la Rambla, el GR 92 que ens traurà de la població pel Nord. Pràcticament, seguirem el traçat de l’esmentat sender durant tota la jornada, menys el tram que ens portarà a visitar el Pantà de Foix.
Un cop deixada enrere la població, i després de creuar, pels corresponents passos soterranis, la carretera C-31 i l’autopista C-32, entrarem en la zona Sud del Parc Natural del Garraf en franca pujada, fins guanyar el coll a tocar del Pla de les Palmeres, una mica abans haurem deixat el GR 92.
Des de aquest punt, començarem a davallar cap al Pantà de Foix, inicialment cap al Oest i més tard direcció Sud-oest, on arribarem seguint el torrent Fondo de Coma Pineda. Voltarem el pantà pel Sud, pujant seguidament a la Creu de la Muntanya de Cal Bladet per baixar direcció Nord cap a Castellet, on ens retrobarem amb el recorregut del GR 92, que ens portarà directament cap a L’arboç, final de la ruta.

Per a més detalls contactar via mail (senders.i.mes@gmail.com)