ACTIVITAT PROGRAMADA PEL DIA 05 D'OCTUBRE (Activitat anul·lada)

DE TOSES A PUIGCERDÀ
Per Osséja

Itinerari “lineal" de aproximadament 5:30/6 hores de marxa efectiva. Preciosa travessa panoràmica que creua el Pirineus a través de la Collada de Toses i el Coll de la Bassa.
Iniciarem l’excursió a la estació de tren de Toses, per anar a buscar, seguint la Vall d’Alp, la Collada de Toses. Després de travessar la carretera de la collada (N-260) i pujar al Pla de la Bassa, arribarem al Coll de la Creu de Meians on creuarem el GR 11 i entrarem a França. A continuació, pujarem al Coll de la Bassa, punt més alt de la ruta (2.120m), des d’on iniciarem el descens cap a Osséja, població que travessarem de Est a Oest, per anar direcció al petit nucli d’Age i posteriorment arribar a Puigcerdà.
Durant la caminada tindrem magnífiques vistes a la nostra esquena de la Serra de Montgrony, del Puigllançada i de la Tosa, així com dels cims més alts dels Pirineus Orientals, com el Carlit, el Puigpedrós, el Puig Peric i el Fontnegra.

Per a més detalls contactar via mail (senders.i.mes@gmail.com)