ACTIVITAT PROGRAMADA PEL DIA 04 DE MAIG (ENTRE SETMANA)

DE BEGUR A PALAMÓS (per cales i poblat Ibèric)
Tram 08 de la Travessa Fotogràfica de la Costa Brava (GR 92)

Itinerari "lineal" de aproximadament 6:00/6:30 hores de marxa efectiva, en el que seguirem el traçat del GR 92, tot i que entre El Golfet i Cala Castell el deixarem per transitar més a prop de la costa.
Iniciarem l’excursió a la parada de la SARFA a Begur, per a continuació baixar una mica més d’un kilòmetre per la carretera fins passar el punt kilométric 4 i a la cruïlla agafar una pista planera que ens portarà fins la cala de Tamariu, des de on seguirem la costa fins, desprès de pujar els penya-segats del far de Sant Sebastià, arribar a Llafranc. Des de aquí continuarem resseguint la línea de mar fins travessar Calella de Palafrugell i arribar a la cala del Golfet, per a continuació pujar una mica fins que passat els Jardins de Cap Roig deixarem el GR per anar a buscar de nou la primera línea de mar fins arribar a la bonica cala del Castell. Ja no deixarem la costa fins que el camí ens porti al final del tram a la parada del bus a Palamós.

Per a més detalls contactar via mail (senders.i.mes@gmail.com)